wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzczecińska promocja

Szczecińska promocja

Na łamach Kuriera Szczecińskiego Ewa Kołodziejek pisze o problemach językowych ze słowem „PR”. „Szczecin szuka agencji reklamowej, która opracuje strategię marki miasta i zajmie się działaniami promocyjnymi gminy – podaje Kurier Szczeciński. Piotr Wachowicz, dyrektor Wydziału Promocji i Informacji Urzędu Miejskiego w Szczecinie tłumaczy: „Zgodnie z naszym planem, zamknięcie prac nad opracowaniem strategii marki Szczecina będzie trwało do końca 2007 roku (…) do tego czasu miasto musi prowadzić działania promocyjne. Dlatego zdecydowaliśmy się na wsparcie ze strony profesjonalnej firmy.” Agencje mają czas na składanie ofert do 29 czerwca. (ml)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj