Norman Howell, który pracował w Formule 1 jako szef globalnej komunikacji, ogłosił na LinkedInie, że zrezygnował z pracy.
F1, które jak dotąd nie wydało oficjalnego komunikatu, potwierdziło informację o odejściu portalowi prweek.com. F1 dodało, że dział komunikacji ma zostać zrestrukturyzowany, a stanowisko Howella podzielone na dwa: obok dyrektora komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej ma funkcjonować też dyrektor biura prasowego. Obie osoby będą raportować do szefowej marketingu i komunikacji, Ellie Norman – czytamy.
Howell ma ponadtrzydziestoletnie doświadczenie w branży PR i przez wiele lat związany był ze sportami wyścigowymi – opisuje prweek.com. Odpowiadał m.in. za komunikację Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) i przez pięć lat był wydawcą magazynu „Red Bulletin” tworzonego przez markę Red Bull. Jeszcze w ubiegłym stuleciu pełnił też funkcję szefa komunikacji zespołu F1 McLarena.
W samym F1 Howell pracował dwukrotnie: dołączył do struktur w 2003 roku i przez 12 miesięcy obejmował stanowisko Media Directora, potem wrócił w lutym 2017 roku, gdy firma Liberty Media przejęła organizację od dotychczasowego właściciela Berniego Ecclestone’a. Jego stanowisko szefa komunikacji zostało wówczas nowo utworzone – podaje źródło. (mp)
Zdjęcie główne: Habeed Hameed [CC BY-SA 2.0], via Wikimedia Commons