niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzejner o relacjach z mediami

Szejner o relacjach z mediami

W magazynie Contact znajdujemy artykuł dotyczący szkolenia z public relations zorganizowanego 8 marca przez British Polish Chamber of Commerce. Poprowadziła je Ewa Szejner, Head of Corporate and PA agencji Mmd Poland. „Na konkurencyjność wpływają nie tylko czynniki ekonomiczne. To, co się liczy to także dobra reputacja, odpowiedni wizerunek, zarządzanie kryzysowe oraz zdolność do radzenia sobie z relacjami z klientami, pracownikami oraz interesariuszami” – czytamy w artykule.
Zarządzanie reputacją wymaga prowadzenia stałych działań public relations. Zdaniem Szejner dobra komunikacja powinna być oparta na informacji: prawdziwej, kompletnej, otwartej, szybkiej, odpowiedzialnej oraz przyjaznej dla mediów i całej publiczności. Specjalistka wymienia główne cele działań public relations oraz grupy, w stosunku do których powinny być prowadzone. Przypomina ona także, że w tej dziedzinie ważna jest konsekwencja i integracja różnych działań. W zakończeniu Szejner pisze o tym, co powinna zawierać dobra informacja prasowa oraz jak powinna być skonstruowana.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj