Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Szeptszum współpracuje z Fundacją Carbon Footprint. Razem będą wspierać firmy w działaniach CSR. kolektyw szeptszum i fundacja carbon footprint rozpoczynają współpracę, która rozszerza zakres usług oferowanych przez agencję. wspólnie będą wspierać biznes w zakresie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. szeptszum to agencja marketingu odpowiedzialnego społecznie, która zaczęła działalność we wrześniu 2020 roku. jej celem jest wprowadzanie w firmach programów csr-owych oraz działań marketingowych w oparciu o transparentność i ideologię zero waste i wspieranie biznesu w zmianach mających na celu dobro środowiska na wszystkich poziomach działalności. założycielkami agencji są martyna zastawna, ada gruszka i anna domin. fundacja carbon footprint jest pomysłodawcą i twórcą platformy carbon footprint summit łączącej świat nauki, technologii, aktywizmu społecznego i biznesu, która pozwala na wymianę myśli między przedsiębiorcami i ekspertami z różnych dziedzin, a także – służy podnoszeniu świadomości ekologicznej społeczeństwa. „kiedy zaczęłyśmy ze sobą rozmawiać, okazało się, że przyświecają nam te same idee i to samo podejście do kwestii związanych z wdrażaniem zmian, tak ważnych i potrzebnych w kontekście ratowania naszej planety” – komentuje anna domin z szeptszum. we współpracy z fundacją carbon footprint agencja zamierza opracować rozwiązania, które zapewnią firmom „pełne wsparcie” we wprowadzaniu programów csr oraz działań nastawionych na zmniejszenie śladu węglowego. szeptszum i carbon footprint planują również organizację wspólnych akcji csr-owych i projektów edukacyjnych, które będą propagować ekologiczne idee. „dziś wiele się mówi o odpowiedzialności biznesu wobec społeczeństwa i środowiska. jako fundacja współpracująca z biznesem zauważamy, że przedsiębiorcom brakuje narzędzi i przestrzeni w realizacji tych oczekiwań, a próby podejmowania konkretnych działań często kończą się, niestety, greenwashingiem. fundacja carbon footprint powstała, bo ekologia się opłaca – każdemu i wszystkim. wspieramy działania biznesu w zielonej transformacji i wierzymy, że to właśnie biznes powinien i może robić więcej. naszym zadaniem jest transparentne wsparcie biznesu w przemianach, dzięki którym ten świat będzie lepszym miejscem, a przedsiębiorstwa będą rozwijać swoją przewagę konkurencyjną w zrównoważony sposób. biznes może być ekologiczny i może osiągnąć neutralność klimatyczną szybciej niż się spodziewamy” – mówi agnieszka rozwadowska, prezeska carbon footprint foundation. (mb).
Kolektyw Szeptszum i Fundacja Carbon Footprint rozpoczynają współpracę, która rozszerza zakres usług oferowanych przez agencję. Wspólnie będą wspierać biznes w zakresie działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Szeptszum to agencja marketingu odpowiedzialnego społecznie, która zaczęła działalność we wrześniu 2020 roku. Jej celem jest wprowadzanie w firmach programów CSR-owych oraz działań marketingowych w oparciu o transparentność i ideologię zero waste i wspieranie biznesu w zmianach mających na celu dobro środowiska na wszystkich poziomach działalności. Założycielkami agencji są Martyna Zastawna, Ada Gruszka i Anna Domin.
Fundacja Carbon Footprint jest pomysłodawcą i twórcą platformy Carbon Footprint Summit łączącej świat nauki, technologii, aktywizmu społecznego i biznesu, która pozwala na wymianę myśli między przedsiębiorcami i ekspertami z różnych dziedzin, a także – służy podnoszeniu świadomości ekologicznej społeczeństwa.
„Kiedy zaczęłyśmy ze sobą rozmawiać, okazało się, że przyświecają nam te same idee i to samo podejście do kwestii związanych z wdrażaniem zmian, tak ważnych i potrzebnych w kontekście ratowania naszej planety” – komentuje Anna Domin z Szeptszum.
We współpracy z Fundacją Carbon Footprint agencja zamierza opracować rozwiązania, które zapewnią firmom „pełne wsparcie” we wprowadzaniu programów CSR oraz działań nastawionych na zmniejszenie śladu węglowego.
Szeptszum i Carbon Footprint planują również organizację wspólnych akcji CSR-owych i projektów edukacyjnych, które będą propagować ekologiczne idee.
„Dziś wiele się mówi o odpowiedzialności biznesu wobec społeczeństwa i środowiska. Jako fundacja współpracująca z biznesem zauważamy, że przedsiębiorcom brakuje narzędzi i przestrzeni w realizacji tych oczekiwań, a próby podejmowania konkretnych działań często kończą się, niestety, greenwashingiem. Fundacja Carbon Footprint powstała, bo ekologia się opłaca – każdemu i wszystkim. Wspieramy działania biznesu w Zielonej Transformacji i wierzymy, że to właśnie biznes powinien i może robić więcej. Naszym zadaniem jest transparentne wsparcie biznesu w przemianach, dzięki którym ten świat będzie lepszym miejscem, a przedsiębiorstwa będą rozwijać swoją przewagę konkurencyjną w zrównoważony sposób. Biznes może być ekologiczny i może osiągnąć neutralność klimatyczną szybciej niż się spodziewamy” – mówi Agnieszka Rozwadowska, prezeska Carbon Footprint Foundation. (mb)