Czy warto szkolić pracowników?
Na to pytanie odpowiedź wydaje się oczywista, ale nie dla wszystkich pracodawców. My polecamy przeprowadzić w firmie badanie stwierdzające, co motywuje pracowników do pracy i jakie elementy najbardziej wpływają na ich zadowolenie oraz wydajność. W Ciszewski PR z ankiet oceniających firmę przez jej pracowników wynika, że szkolenia są tak samo motywujące jak podwyżka, a bywa nawet, że są ważniejsze. Stąd wniosek, że pracownicy agencji bardzo wysoko stawiają rozwój zawodowy i pogłębianie wiedzy. Pracownicy potrafią docenić dobre szkolenia, choć nie wszyscy.
Jakie korzyści ze szkoleń odnosi pracownik a jakie pracodawca?
Pracownik przede wszystkim uczy się warsztatu i często umiejętności miękkich, których zdobycie bez udziału w szkoleniach, zajmuje znacznie więcej czasu. Pracodawca zyskuje bardziej zmotywowanego pracownika. Dodatkowo może liczyć na rozwój umiejętności swojego zespołu oraz na większe zaangażowanie pracowników w rozwiązywanie konkretnych, poruszanych podczas szkolenia problemów.
Proto.pl i Ciszewski PR zapraszają na szkolenie „Social media w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm”. Najbliższy czwartek – 31 marca! Zapisy możliwe tylko do jutra!