Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 szwedzki browar Norrlands Guld zaproponował kibicom alternatywę dla śledzenia mediów społecznościowych na smartfonach: tweety drukowane na piwie – opisuje adweek.com. Marka zachęca do wspólnego świętowania ze znajomymi, podczas którego warto odłożyć smartfony na bok.
Akcję tę nazwano „The Social Beer”, a w sieci pojawił się film ją promujący. Markę do podjęcia takiej akcji zachęciła liczba tweetów opublikowanych podczas mundialu w 2014 roku – wówczas zamieszczono ich 672 mln. Teraz wpisów na Twitterze może być jeszcze więcej – czytamy.
Norrlands Guld – The Social Beer from Åkestam Holst on Vimeo.
Jak podaje źródło, Norrlands Guld razem z agencją Åkestam Holst stworzyli specjalną drukarkę ze słodowym tuszem, która odtwarza tweety kilka sekund po opublikowaniu ich w serwisie społecznościowym. Maszyna miała swoją premierę podczas meczu Szwecja – Dania. Będzie dostępna w kilku barach w Szwecji podczas trwania tegorocznych mistrzostw. (ak)