Miesięcznik Press informuje, że prognozy na 2008 rok w public relations są obiecujące. Pytany o najbliższą przyszłość branży Mariusz Pleban z Multi Communications mówi, że w bieżącym roku nastąpi większa specjalizacja środowiska i zwrócenie się w stronę relacji inwestorskich, ponieważ „coraz więcej firm jest zainteresowanych wejściem na giełdę”. Według niego wzrośnie także rola komunikacji wewnętrznej. A dzięki zwiększeniu popytu na nowych pracowników w firmach, większą rolę odgrywać będzie komunikacja skierowana na rekrutację. Natomiast agencje public relations specjalizujące się w „profilaktyce antykryzysowaj” w nowym roku mogą liczyć na zainteresowanie klientów, prognozuje Pleban.
PR będzie się również rozwijał w „branżach bliskich konsumentowi takich, jak FMCG, elektronika, zdrowie i uroda”, ale też w sektorze dóbr luksusowych, turystyce, uważa przedstawiciel MultiCommunications. (ał)