T-mobile: zakończony etap budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową. 33 proc. Polaków zna już markę, a 87 proc. wie, że zastąpiła ona Erę.
„Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już prawie ukończony” – powiedział Rzeczpospolitej Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC. Firma wprowadziła już pełną wizualizację T-mobile w ponad 1000 sklepów, teraz skupi się na strategii komunikacyjnej.
Jak czytamy w dzienniku, początkowo celem kampanii na ten rok miało być osiągnięcie rozpoznawalności w wysokości 29 proc., wynik jednak okazał się lepszy niż zakładano. „Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy się pochwalić wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwca Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, że Era zmieniła się w T-Mobile” – podkreśla Szarkowski. Obecnie pracuje się nad wprowadzeniem na wyświetlacze telefonów logotypu marki, najtrudniej ma być w przypadku iPhone’a, ze względu na oprogramowanie. (es)