Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Tailor Made PR prowadzi komunikację marki Luksja w social mediach. 1 kwietnia 2018 roku tailor made pr rozpoczęło prowadzenie stałej komunikacji luksji w mediach społecznościowych, a w szczególności na instagramie. do tej pory agencja odpowiadała za działania pr-owe dla marki oraz innych brandów z portfolio firmy pz cussons takich jak carex, original source oraz morning fresh. do rozszerzenia współpracy doszło w wyniku rekomendacji. za strategię w social mediach odpowiada zespół, którym kieruje edwin zasada, strategy director w dziale social media communication. wcześniej za działania w mediach społecznościowych marki luksja odpowiadała warszawska agencja feno. strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. (jg).
1 kwietnia 2018 roku Tailor Made PR rozpoczęło prowadzenie stałej komunikacji Luksji w mediach społecznościowych, a w szczególności na Instagramie. Do tej pory agencja odpowiadała za działania PR-owe dla marki oraz innych brandów z portfolio firmy PZ Cussons takich jak Carex, Original Source oraz Morning Fresh.
Do rozszerzenia współpracy doszło w wyniku rekomendacji. Za strategię w social mediach odpowiada zespół, którym kieruje Edwin Zasada, Strategy Director w dziale Social Media Communication.
Wcześniej za działania w mediach społecznościowych marki Luksja odpowiadała warszawska agencja Feno.
Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. (jg)