piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTatrzański Park Narodowy ogłasza przetarg na realizację kampanii edukacyjnej na temat śmieci

Tatrzański Park Narodowy ogłasza przetarg na realizację kampanii edukacyjnej na temat śmieci

Tatrzański Park Narodowy organizuje przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Śmieci to temat podniosły”. Akcja będzie realizowana w ramach projektu dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Celem kampanii jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej i kształtowanie postaw ekologicznych społeczeństwa przez promowanie zasad zrównoważonego rozwoju, upowszechnianie tej wiedzy, kształtowanie zachowań prośrodowiskowych oraz aktywizacja społeczna.

Wybrana agencja odpowiadać będzie za opracowanie koncepcji kreatywnej i założeń graficznych kampanii, przygotowanie strony internetowej akcji, zachęcenie nauczycieli do przeprowadzenia ogólnopolskiej lekcji ekologii, stworzenie 30 filmów i 30 podcastów, organizację pięciu konkursów, przeprowadzenie kampanii radiowej, outdoorowej i w mediach społecznościowych oraz organizację konferencji prasowej.

Zgłoszenia mogą wysyłać firmy, które w ostatnich trzech latach zrealizowały co najmniej jedną kampanię społeczną, której budżet wynosił min. 700 tys. zł brutto, co najmniej dwa spoty radiowe, przynajmniej jedną stronę internetową, minimum jedną konferencję prasową oraz co najmniej jedną kampanię w mediach społecznościowych. Dodatkowo agencje muszą dysponować minimum jedną osobą, która ma odpowiednie doświadczenie zawodowe: specjalistą ds. strategii (co najmniej trzy lata w planowaniu i opracowywaniu strategii komunikacji przynajmniej dwóch kampanii reklamowych lub społecznych), specjalistą ds. kreacji (minimum trzy lata doświadczenia w opracowywaniu kreacji przynajmniej dwóch kampanii reklamowych lub społecznych), autorem tekstów reklamowych (minimum trzy lata doświadczenia w redakcji artykułów i tekstów reklamowych w przynajmniej dwóch kampaniach) oraz opiekunem klienta (co najmniej trzy lata doświadczenia w prowadzeniu projektów reklamowych we współpracy z klientem, który zrealizował przynajmniej dwie kampanie reklamowe lub społeczne).

W ofercie musi znaleźć się koncepcja kreatywna kampanii wraz z koncepcją promocji.

Tatrzański Park Narodowy wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 tys. zł. Umowa będzie obowiązywać do 15 września 2021 roku.

Oferty można składać do 2 lutego 2021 roku do godziny 9:00 za pośrednictwem platformy. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj