Agencja TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Esselte, producentem artykułów biurowych. Umowa obejmuje stworzenie mechanizmu programu społecznego „Świetliki”, przygotowanie strategii działań komunikacyjnych i koncepcji kreatywnej dla niego oraz prowadzenie relacji z mediami.
Do zadań agencji należy również m.in. opracowanie platformy komunikacyjnej w postaci strony www programu, materiałów informacyjnych i reklamowych dla partnerów biznesowych i klientów końcowych firmy Esselte oraz współpraca z władzami domów dziecka i partnerami programu. Umowa z TBWAPR została podpisana na okres 6 miesięcy. Agencja wybrana została w drodze przetargu. Za klienta odpowiada Monika Kaźmierczak.
Program „Świetliki” ma na celu pomoc wybranym domom dziecka. W okresie od listopada 2009 r. do lutego 2010 r. część środków ze sprzedaży segregatorów Esselte zostanie przeznaczona na wyposażenie w pomoce szkolne i edukacyjne sal świetlicowych w wybranych do programu domach dziecka. (kk)