Na początku grudnia rozpocznie się kampania pt. „Przytul mnie” Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. Została ona przygotowana przez TBWATELESCOPE wspólnie ze studentami ze Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. L. Koźminskiego.
Celem kampaniami jest zachęcenie społeczeństwa do przekazywania 1% podatku na Hospicjum dla dzieci oraz poinformowanie Polaków o działalności Hospicjum. Projekt kampanii ma obejmować dodatkowo hospicja dla dzieci w Krakowie i Rzeszowie, którym gwarantowane jest wsparcie finansowe. Nad kreacją projektu pracowały studentki Szkoły Mistrzów Reklamy: Magda Bretsznajder -Domagała i Marta Kartasińska oraz fotograf Magda Wunsche Działania komunikacyjne obejmą media ogólnopolskie: telewizję, prasę, radio, Internet oraz outdoor.
Kampania potrwa 5 miesięcy, z naciskiem na grudzień 2007 i kwiecień 2008. (kk)