Tekniska Polska, firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem i przemysłową transmisją danych, odświeża identyfikację wizualną. Marka po 19 latach obecności na rynku chce wzmocnić segment usług w swoim portfolio i „wytyczać trendy w polskim przemyśle”.
Dowiadujemy się, że nowa tożsamość marki „została przygotowana w duchu cyberpunkowym” i obejmuje odświeżone logo, kolorystykę, ikonografię, fonty i narzędzia marketingowe. Zaktualizowana została również strona internetowa.
Nowa identyfikacja
„Celem wprowadzonych zmian jest wzmocnienie naszej pozycji jako dostawcy usług z obszaru OT oraz cyberbezpieczeństwa przemysłu” – komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO Tekniska Polska. „Nasz odświeżony wizerunek ma również odzwierciedlać potrzeby naszych klientów i partnerów działających bądź dopiero wchodzących w obszar Przemysłu 4.0. To firmy nowoczesne, pragnące zmian i chcące podążać za branżowymi trendami. Czujemy, że powinniśmy być siłą wytyczającą te trendy” – zaznacza.
Zuzanna Wieczorek dodaje również, że poza aspektem wizualnym, zmiana dotyczy także komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. „Jako firma, przez 19 lat wypracowaliśmy sobie pewny sposób komunikacji, który wymagał od nas weryfikacji i zdarzenia go z celami biznesowymi, jakie chcemy osiągnąć jako przedsiębiorstwo. Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji jest wiele firm operujących w sektorze przemysłowym, które z zasady mocno skupiają się na swojej technologii, a mniej na marketingu. Polski przemysł potrzebuje powiewu świeżego powietrza i mamy nadzieję nim być” – tłumaczy.
Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji odpowiedzialna jest firma Good Division. Opracowaniem nowej identyfikacji wizualnej i strony internetowej zajęła się firma Challenge.
Poprzednie logo
(kd)