Wyświetlenia największych kanałów stacji telewizyjnych na YT dały im najlepszy wynik w lutym wśród innych marek. Raport MUSE w lutym 2017 roku dotyczył branż: gastronomia, kanały telewizyjne, kluby piłkarskie, prasa polska i polskie stacje radiowe.
Wśród stacji najlepiej poradził sobie pod tym względem tvnpl (ponad 25 mln), co jest zasługą zwiastunów i dużej liczby zakulisowych materiałów. Kanał tvnpl ma też największą liczbę subskrypcji (390 tys.).
W lutym najwięcej wyświetleń odnotował kanał PizzaHut Polska. Powodem była tu akcja „Festiwal Pizzy”, gdzie materiały promujące zostały udostępnione jeszcze w styczniu. Drugie i trzecie miejsce zajęły odpowiednio Subway Polska i McDonald’s Polska. W lutym najwięcej subskrybentów pozyskał McDonald’s Polska. Drugie miejsce – Subway, trzecie zaś – PizzaHut Polska.
Co ciekawe, stosunkowo mało osób subskrybuje kanały związane z gastronomią. Pierwszy McDonald’s Polska ma ponad 5 tys. subskrypcji. Subway notuje ponad pięciokrotnie niższy wynik. Trzecie miejsce należy do Costa Coffee Poland.
W przypadku prasy najwięcej odbiorców przybywa Przeglądowi Sportowemu – ponad 3 tys. subskrybentów pozyskanych w lutym. Dziennik o tematyce sportowej chwalony jest za spójne działania na YT, a także pojawiające się w nim wywiady ze znanymi sportowcami i serię tematycznych programów, jak Misja Futbol. Ogółem najwięcej subskrybentów ma gazeta.pl (ponad 75 tys.), ale nie jest to zawrotna liczba, jeśli weźmiemy pod uwagę łączną liczbę odsłon kanału.
RMF FM deklasuje pozostałe radia pod względem aktywności w serwisie. Najwięcej wyświetleń w lutym miał program Fakty RMF FM, a radio RMF FM pozyskało w lutym ponad tysiąc subskrybentów. Stacja także ogółem ma największą liczbę subskrybentów – prawie 74 tys. Za nią znalazło się Polskie Radio, a pierwszą trójkę zamyka Radio Maryja. (mw)
Cały raport dostępny jest tutaj