Na rynku pojawiła się nowa agencja doradztwa komunikacyjnego TEN Team. Specjalizuje się w employer brandingu, całościowej obsłudze eventów i targów oraz public relations.
Jej założycielem i prezesem zarządu jest Grzegorz Kuć.
Poprzednio Kuć pracował w Grupie TRIAS. Pełnił tam funkcję członka zarządu spółek zależnych. Był również m.in. Marketing Communication Managerem w Polskapresse i kierownikiem linii biznesowej Edition-Creation & Mobile w Infovide – Matrix.
Do zespołu agencji należy również Leszek Polkowski. W TEN Team jako dyrektor sprzedaży nadzoruje procesy sprzedażowe. Ma za sobą pracę w takich firmach jak Sony Music, Polskie Nagrania czy GIG.
Za komunikację i całościowe planowanie działań z zakresu PR na stanowisku manager strategii komunikacji odpowiada natomiast Katarzyna Ługowska. Wcześniej wprowadzała na rynek markę TK Maxx. Realizowała także projekty specjalne dla magazynów Gala i Claudia. Ponadto pracowała w działach PR firm Polska Press, Pretius i agencji Testa Communications.
(ak)