poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTeoria mocno naciągana, czyli promocja Torunia przez Euro 2012

Teoria mocno naciągana, czyli promocja Torunia przez Euro 2012

„Teoria wypromowania się Torunia podczas mistrzostw Euro 2012 jest mocno naciągana. (…) Ani nie ma w pobliżu konkretnych stadionów, hotele są bardzo oddalone od punktów, w których będą rozgrywane mecze” – tak o koncepcji promocji Torunia przy okazji rozgrywek Euro 2012 mówi w wywiadzie dla Nowości Jarosław Nadolski, właściciel agencji ICD.

Jak twierdzi Nadolski, niewielka odległość Torunia i Gdańska to słaby powód do odwiedzin kibiców czy piłkarzy. Jego zdaniem działania promocyjne i marketingowe muszą być poparte dokładną analizą grupy docelowej. W tym przypadku zaś niewiele wiadomo o profilu kibica. „Czy będą to mężczyźni, którzy po meczu pójdą się zabawić, a może rodziny z dziećmi, które wolny czas przeznaczą na zwiedzanie?” – zastanawia się Nadolski.

Nadolski przyznaje co prawda, że teoretycznie każdy pomysł związany z piłką ma szanse na przyciągnięcie kibiców czy piłkarzy. „Moje zwątpienie bierze się stąd, że nie słyszałam dotąd o żadnych badaniach dotyczących tej imprezy i jej ewentualnych związków z Toruniem” – tłumaczy. (iw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj