„Czarna Pantera” to nowa produkcja o superbohaterach, stworzona na podstawie popularnego komiksu wydawnictwa Marvel Comics – podaje portal rp.pl. Film miał swoją premierę 29 stycznia 2018 roku i w ciągu zaledwie kilku dni zarobił 400 mln dol. tylko w Ameryce Północnej, co jest rekordem dla ekranizacji komiksowych Marvela – informuje źródło.
Jak czytamy dalej, światowej premierze produkcji towarzyszył wysyp zabawek i gadżetów z podobizną głównej postaci. Na popularności filmu postanowiło zarobić między innymi Tesco, które wprowadziło serię kostiumów nawiązujących do stroju bohatera Marvela. Jednak w opisie produktu nazwę Czarna Pantera (ang. „Black Panther”) przekręcono na Ciemna Pantera (ang. „Dark Panther”) – podaje portal.
Pomyłka brytyjskiej sieci supermarketów odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych – Tesco skrytykowali zarówno klienci, jak i producenci filmu. Pojawiły się nawet głosy, że firma chciała stworzyć własnego bohatera na wzór już istniejącego – czytamy.
Źródło: twitter.com/missluvalot
Źródło: twitter.com/karl_holtby
Źródło: twitter.com/Jack_Allonby
Na odpowiedź przedstawicieli Tesco nie trzeba było długo czekać. Brytyjska sieć supermarketów wysłała do agencji BBC oficjalne oświadczenie, w którym wyraziła skruchę za swój błąd. „To była pomyłka i chcielibyśmy ogromnie przeprosić wszystkich, którzy poczuli się nią urażeni. Poprawiamy już opisy tych produktów na naszej stronie internetowej i dołożymy wszelkich starań, by sytuacja się nie powtórzyła” – cytuje rp.pl. (jg)
Zdjęcie główne: print screen twitter.com/BrumGirlReviews