czwartek, 16 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościThe MGMT – nowa agencja influencer marketingu

The MGMT – nowa agencja influencer marketingu

Powstała nowa agencja influencermarketingowa The MGMT, która swoją działalność rozpoczęła we wrześniu 2024 roku. Wśród jej założycieli jest Paweł Lesiak, do którego należą spółki WeLoveData i WeLoveMedia.

The MGMT zajmować się ma szeroko pojętym influencer marketingiem. Jak przekazują przedstawiciele agencji, jej powstanie poszerzyło kompetencje spółek WeLoveData i WeLoveMedia działających na rynku mediowym od 2019 roku. Jednym z głównych zadań The MGMT jest management influencerów oraz artystów. Agencja oferuje również usługi z zakresu brand & campaign management, music & production management oraz event management.

Agencja częścią IAB Polska. Na ten moment reprezentuje m.in. takich twórców internetowych jak Miłosz Muzioł, Dawid Frank, Ada Hyzopska czy Anna Niedużak.

„Na każdą realizację patrzymy całościowo. Nasza oferta obejmuje połączenie social mediów z digitalem oraz eventy i działania muzyczne. Właśnie dlatego możemy zapewnić kompleksową obsługę mediową, a także zorganizować cały event związany z marką i jej twórcami” – przekazał Kuba Michałowski, który do tej pory pełnił funkcję Chief Growth Officera The MGMT.

Wraz z początkiem 2025 roku agencja poinformowała o poszerzeniu zespołu. W styczniu do The MGMT dołączył Matt Bill jako Chief Operating Officer.

Matt Bill to specjalista z zakresu managementu twórców internetowych, rozwoju kariery oraz prowadzenia kampanii z sektora influencer marketingu. Niemal dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w takim firmach jak Epic Makers czy LifeTube, a także jako niezależny manager. Ma na swoim koncie współprace z czołowymi influencerami w Polsce. Współtworzył również kampanie dla takich brandów jak Play, Durex, Plush, Tymbark czy Coca-Cola.

W nowej roli Bill odpowiada za strategiczny i operacyjny rozwój agencji. „Poza partnerstwem z twórcami The MGMT stawia też na współpracę z markami. Dedykuje im odpowiednie działania oraz dobór takich influencerów, którzy skutecznie reprezentować będą misję i cel kampanii. Odpowiedzialny management twórców oraz zapewnienie odpowiednich warunków do ich rozwoju to gwarancja skutecznych i wyróżniających się realizacji dla klientów” – przekazał Bill. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj