Think Big Comms, agencja działająca od 7 lat na terenie Wielkiej Brytanii i kierująca swoje działania przede wszystkim do polskiej społeczności na Wyspach, odważniej wkracza na rodzimy rynek.
Firma do tej pory specjalizowała się głównie w marketingu etnicznym, dostosowując swoją komunikację do potrzeb głównie brytyjskiej Polonii. Wraz z nowym rokiem wkracza w nowy etap swojej działalności.
„Do tej pory na terenie Polski prowadziliśmy projekty dla nielicznych klientów. Teraz chcemy odważniej zaistnieć na rynku polskim. Pracujmy już dla EURid-u, operatora domeny .eu oraz jednego z serwisów społecznościowych. Pierwsze dni stycznia wskazują, że nasze nadzieje na nowe projekty w Polsce nie są płonne – właśnie finalizujemy rozmowy z kolejnym klientem, tym razem z branży budowlanej” – mówi PRoto.pl Agnieszka Pelc, account manager, odpowiedzialna za projekty prowadzone w Polsce. „Nasza obecność w Wielkiej Brytanii umożliwia nam stosunkowo łatwy dostęp do wielu międzynarodowych brandów, które są zainteresowane działaniami komunikacyjnymi w Polsce i mamy zamiar to wykorzystać – dodaje”. (es)