Do zespołu agencji social media Think Kong dołączyła w sierpniu 2017 roku Magdalena Rzeszuto, która objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Managera.
Do zadań pracownicy należy realizacja działań dla firm takich jak: Coca-Cola Journey, PZU czy Hasco-Lek. Będzie także wspomagać konsultantów obsługujących projekty dotyczące mediów społecznościowych oraz zapewni wsparcie strategiczne w planach nowo biznesowych i autopromocyjnych.
Magdalena Rzeszuto pracuje w branży od ponad pięciu lat. Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie jako Account Manager w Isobar Poland była odpowiedzialna za działania digital, tworzenie komunikacji w mediach społecznościowych i realizację kampanii dla klientów: Ferrero Polska, Smyk, Sanofi oraz Saeco. Pracowała też w agencji FleishmanHillard. Jest absolwentką animacji kultury Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Grupa On Board Think Kong korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)