Threads zaczęło pokazywać użytkownikom liczbę wyświetleń przy poszczególnych postach – przekazuje socialmediatoday.com. Jak czytamy, celem wprowadzenia nowej funkcji jest „pomoc użytkownikom w zrozumieniu szerszego zasięgu i zaangażowania” na platformie.
Autor artykułu Andrew Hutchinson przekazuje, że liczba jest widoczna u góry rozwiniętego ekranu po kliknięciu w poszczególny wątek.
Źródło odwołuje się do stanowiska szefa Instagrama i Threads Adama Mosseriego. Twierdzi on, że wprowadzone narzędzie zapewnia „ważne informacje kontekstowe”, które mają pomóc ludziom w zrozumieniu działania ich zasięgu w wątkach poza podstawowymi statystykami zaangażowania.
Hutchinson uważa natomiast, że istnieje ryzyko, że funkcja będzie „bardziej zniechęcająca niż napędzająca większą aktywność”. Może ona bowiem uświadamiać twórcom, jak wielu odbiorców wyświetla ich materiały, jednak nie reaguje na nie w żaden sposób.
Dziennikarz jednocześnie podkreśla, że większość użytkowników prawdopodobnie zignoruje liczbę wyświetleń, a „ci, którzy chcą budować swoje zasięgi, będą dysponować większą ilością informacji, które pomogą ulepszyć ich strategię”.
Redaktor przypomina, że portal X publikował liczbę wyświetleń postów już w 2022 roku. (an)