poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościThunderbolt, dawniej ComPress, to teraz TopLevelTennis.com. Urszula Radwańska w radzie nadzorczej

Thunderbolt, dawniej ComPress, to teraz TopLevelTennis.com. Urszula Radwańska w radzie nadzorczej

Spółka Thunderbolt, która przejęła markę agencji public relations ComPress, zmieniła 27 listopada 2019 roku nazwę na TopLevelTennis.com. Do jej rady nadzorczej weszła też na pięcioletnią kadencję tenisistka Urszula Radwańska.

Jak wynika z podpisanego w październiku listu intencyjnego, ma ona brać udział w przygotowywaniu treści na stronę topleveltennis.com i późniejszym ich promowaniu. Jak stwierdził wtedy zarząd spółki, dołączenie sportsmenki do struktur „będzie istotnym zdarzeniem” ze względu na „bardzo dużo doświadczenie (Radwańskiej – przyp. red.) jako profesjonalnej tenisistki oraz jej rozpoznawalny wizerunek w Polsce i na świecie”.

Ruch wynika z zarysu przyjętych założeń kierunku rozwoju spółki, który uchwalono 6 listopada. Nowy zarząd był niezadowolony z „braku satysfakcjonujących wyników finansowych z dotychczas prowadzonej działalności w zakresie świadczenia usług Public Relations”. Władze podmiotu chciały więc rozszerzyć profil działalności. Tym właśnie ma być platforma topleveltennis.com – pojawią się w niej filmy szkoleniowe  poświęcone tematyce tenisowej „z udziałem gwiazd światowej klasy w tej dyscyplinie sportu”. Projekt będzie realizowany w języku angielskim, a jego zasięg ma być globalny.

Radwańska jest jedną ze wspomnianych gwiazd. Oprócz niej, spółka TopLevelTennis.com podpisała też listy intencyjne z Wimem Fisette’em (były trener m.in. Kim Clijsters czy Simony Halep), Dominiką Cibulkovą (zwyciężczyni ośmiu turniejów WTA, która w listopadzie 2019 roku ogłosiła zakończenie kariery) i Marco Panichim (obecnym trenerem Novaka Djokovica). Lista nie jest zamknięta, bo „Emitent zamierza pozyskać do projektu kolejne gwiazdy związane z tenisem ziemnym i prowadzi w tym zakresie negocjacje” – czytamy w zarysie kierunków rozwoju spółki.

W dokumentach spółki można znaleźć też informację o tym, że logotyp ComPress został sprzedany za ponad 155 tys. zł brutto. (mp)

Zdjęcie główne: Urszula Radwańska, fot. Diliff [CC BY 3.0], via Wikimedia Commons

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj