TikTok rozpoczyna kampanię, której celem jest zaprezentowanie potencjału aplikacji w komunikacji marek. Jak wyjaśnia serwis, publikowane w nim treści są źródłem rozrywki, co pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań. TikTok w kampanii chce udowodnić, że jest „efektywną platformą mediową, umożliwiającą skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami”.
W kampanii platformy wezmą udział dwie marki prowadzące komunikację na TikToku – CCC i OnlyBio. Do projektu zaangażowano także Lenę Gryszko, twórczynię treści kulinarnych publikującą na platformie.
Polski zespół TikToka zamierza pokazać, że „kluczowe w zwiększeniu sprzedaży i wzroście świadomości konsumentów jest podejście, które zakłada aktywną i regularną komunikację organiczną połączoną z wykorzystaniem płatnych działań na TikToku”. „Nie trzeba posiadać profesjonalnego sprzętu czy specjalnego studia nagrań, aby tworzyć treści, które zaangażują społeczność platformy. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym, autentycznym i odpowiadać na potrzeby swoich odbiorców” – przekonują przedstawiciele serwisu. Jak czytamy, w serwisie marki mają możliwość dotarcia do klientów, którzy oglądają ich materiały na pełnym ekranie i zawsze z włączonym dźwiękiem.
Jak przekazuje serwis, jego społeczność w samej Europie liczy 100 milionów.
„Na TikToku można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform” – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej. TikTok, aby edukować marketingowców i pokazać możliwości platformy, przygotuje także cykl podcastów „Posłuchaj TikToka”, w którym słuchacze poznają format aplikacji. Ruszy także strona internetowa, na której zaprezentowane zostaną m.in. case study kampanii przeprowadzonych na platformie. (mb)