piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok chce pokazać, że jest efektywną platformą mediową. Rusza z kampanią

TikTok chce pokazać, że jest efektywną platformą mediową. Rusza z kampanią

TikTok rozpoczyna kampanię, której celem jest zaprezentowanie potencjału aplikacji w komunikacji marek. Jak wyjaśnia serwis, publikowane w nim treści są źródłem rozrywki, co pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań. TikTok w kampanii chce udowodnić, że jest „efektywną platformą mediową, umożliwiającą skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami”.

W kampanii platformy wezmą udział dwie marki prowadzące komunikację na TikToku – CCC i OnlyBio. Do projektu zaangażowano także Lenę Gryszko, twórczynię treści kulinarnych publikującą na platformie.

Polski zespół TikToka zamierza pokazać, że „kluczowe w zwiększeniu sprzedaży i wzroście świadomości konsumentów jest podejście, które zakłada aktywną i regularną komunikację organiczną połączoną z wykorzystaniem płatnych działań na TikToku”. „Nie trzeba posiadać profesjonalnego sprzętu czy specjalnego studia nagrań, aby tworzyć treści, które zaangażują społeczność platformy. Najważniejsze jest, aby być kreatywnym, autentycznym i odpowiadać na potrzeby swoich odbiorców” – przekonują przedstawiciele serwisu. Jak czytamy, w serwisie marki mają możliwość dotarcia do klientów, którzy oglądają ich materiały na pełnym ekranie i zawsze z włączonym dźwiękiem.

Jak przekazuje serwis, jego społeczność w samej Europie liczy 100 milionów.

„Na TikToku można znaleźć unikatową grupę odbiorców, która nie korzysta z innych platform” – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej. TikTok, aby edukować marketingowców i pokazać możliwości  platformy, przygotuje także cykl podcastów „Posłuchaj TikToka”, w którym słuchacze poznają format aplikacji. Ruszy także strona internetowa, na której zaprezentowane zostaną m.in. case study kampanii przeprowadzonych na platformie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj