TikTok wprowadza nowe rozwiązanie pod nazwą CommunityToks, które ma podkreślić możliwości platformy w budowaniu zaangażowania społeczności wokół określonych tematów – pisze socialmediatoday.com.
Nowe rozwiązanie TikToka skupia się na tym, by zwiększać zaangażowanie w niszach oraz wesprzeć firmy w wykorzystaniu go, by zmaksymalizować ich wysiłki promocyjne i brandingowe. Jak czytamy, TikTok stanowi coraz większą część kultury popularnej, więc te wysiłki mogą odegrać dużą rolę w dostosowaniu się marek do najnowszych zmian.
TikTok chce zwiększyć swoją atrakcyjność dla rekamodawców – pisze źródło. Chce zarówno zaprezentować możliwości, jakie daje aplikacja, jak i zmniejszyć presję co do tworzenia treści do serwisu – nawet jeśli nie ma się dobrego pomysłu na klip, ale marka pasuje do funkcjonujących w serwisie podgrup, można spojrzeć na serwis bardziej z perspektywy kontaktów, a nie samej treści. Ogólne porady dotyczące działania na TikToku pozostają jednak takie same – wskazuje źródło. Żeby nawiązać kontakt ze społecznością serwisu, trzeba mówić jej językiem i tworzyć klipy, które są zgodne z trendami i zaangażowaniem użytkowników. TikTok radzi również, aby marki słuchały i aktywnie angażowały się w trendy, na których koncentruje się każda społeczność, w tym popularne dźwięki i efekty, a także by współpracowały z uznanymi twórcami w tych segmentach, aby zmaksymalizować zasięg – czytamy. (mb)