niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZe świataTikTok nawiązał współpracę z British Beauty Council. Chce promować opcje sprzedaży w...

TikTok nawiązał współpracę z British Beauty Council. Chce promować opcje sprzedaży w aplikacji

TikTok promuje swoje opcje sprzedaży w aplikacji. Teraz platforma nawiązała współpracę z British Beauty Council, w ramach której TikTok będzie udzielał porad brytyjskim markom kosmetycznym dotyczących tworzenia skutecznych sprzedażowo treści – informuje socialmediatoday.com.

Współpraca grupy z branży kosmetycznej z TikTokiem ma pomóc w wykorzystaniu rosnących możliwości sprzedaży w aplikacji. „W ramach partnerstwa TikTok Shop będzie udzielał wskazówek na temat tego, w jaki sposób marki kosmetyczne mogą zwiększyć swoje szanse sprzedażowe podczas prowadzenia transmisji na żywo” – przekazała platforma cytowana przez źródło.

Jak czytamy, TikTok Shop to funkcja, która umożliwia sprzedawcom detalicznym oferowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem transmisji na żywo. Niedawno platforma poinformowała też, że TikTok jest obecnie drugim co do wielkości internetowym sprzedawcą w Wielkiej Brytanii.

„W TikTok Shop niemal co dwie sekundy sprzedaje się jakiś produkt. Marki kosmetyczne mogą więc wykorzystać potencjał aplikacji, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów za sprawą zaangażowanej społeczności TikToka” – informuje serwis społecznościowy.

Pierwsze wspólne działania platformy z British Beauty Council będą widoczne już 24 października 2024 roku w ramach British Beauty Week. TikTok Shop będzie gospodarzem transmisji na żywo z udziałem Mitchella Halliday’a – pierwszego sprzedawcy, który zarobił milion dolarów w ciągu jednego dnia dzięki transmisjom sprzedażowym prowadzonym na TikToku – donosi źródło. (kn)

Źródło: socialmediatoday.com, TikTok Partners With British Beauty Council To Boost Live Sales, Andrew Hutchinson, 16.10.2024

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj