piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościTikTok nowym partnerem Legia Ladies. Razem będą promować kobiecą piłkę nożną

TikTok nowym partnerem Legia Ladies. Razem będą promować kobiecą piłkę nożną

TikTok i Legia Ladies razem będą promować kobiecą piłkę nożną. Platforma została oficjalnym partnerem medialnym kobiecej drużyny Legii.

11 sierpnia 2024 roku piłkarki Legia Ladies wyjdą na boisko w nowych strojach z logotypem partnera.

Głównym celem współpracy TikToka i Legia Ladies jest promocja kobiecej piłki nożnej wśród społeczności ponad 11,5 mln użytkowników platformy w Polsce.

W ramach partnerstwa drużyna uruchomiła na platformie oficjalne konto, na którym w nadchodzących tygodniach pojawią się materiały zza kulis, najnowsze informacje o meczach i treningach drużyny oraz wypowiedzi zawodniczek. Ponadto, na profilu będzie można również znaleźć materiały, na których zawodniczki prezentują triki piłkarskie.

Działania obejmą również m.in. szkolenie zawodniczek z efektywnego korzystania z platformy, tworzenia angażujących treści i budowania marki osobistej.

„Cieszymy się, że wspólnie z Legia Ladies będziemy mogli wspierać rozwój piłki nożnej w Polsce, promować równość płci i inspirować kobiety do próbowania swoich sił na boisku. Poprzez współpracę dążymy do przełamywania stereotypów, promowania niesamowitych talentów i zaangażowania zawodniczek. Mamy nadzieję, że dzięki obecności drużyny i zawodniczek Legia Ladies na TikToku uda nam się wzmocnić ich głos i pokazać, że piłka nożna jest dla każdego” – mówi Łukasz Dulniak, Head of Operations na środkową i wschodnią Europę w TikToku.

Jak informuje partner w informacji prasowej, 71 proc. użytkowników TikToka zgadza się ze stwierdzeniem, że inkluzywność i równa reprezentacja płci w sporcie są ważne. W ciągu ostatnich kilku lat na platformie odnotowano wzrost liczby treści związanych z kobiecym sportem. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj