Pod koniec stycznia 2022 roku TikTok poinformował o rozpoczęciu współpracy z firmą Zefr. Celem platformy jest poprawa efektywności i bezpieczeństwa kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.
W ramach partnerstwa TikTok zacznie wykorzystywać rozwiązanie, które umożliwi pomiar reklam wyświetlanych w kanale pod względem Brand Safety (bezpieczeństwa marki) oraz Brand Suitability (przydatności marki). Narzędzie jest dostępne w TikTok Ads Managerze po wybraniu opcji Inventory Filter.
Jak przekazuje serwis, nowy system wykorzystuje technologię uczenia maszynowego Cognition AI. Jego działanie zapewni reklamodawcom lepszy wgląd w tworzone kampanie. Treści marketerów będą wyświetlane w kontekście adekwatnych materiałów odpowiadających marce, co pozwoli dbać o reputację obecnych na platformie firm.
Rozwiązanie jest obecnie dostępne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. (as)