TikTok udostępnił zaktualizowany raport dotyczący trendów dla marketerów. Jest to dodatek do opublikowanego pod koniec 2023 roku raportu TikTok What’s Next 2024 Trend Report, w którym przedstawiono coroczne prognozy dotyczące największych trendów i momentów kulturowych na 2024 rok.
Serwis przekazuje, że zaktualizowany raport ma pokazać, jak trendy rosły i ewoluowały w ciągu roku dzięki historiom sukcesu zarówno marek, jak i twórców. Zawarto w nim omówienie każdej z prognoz z raportu What’s Next 2024, a także przegląd tego, jak zmieniły się i rozwinęły na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy.
Źródło: tiktok.com
TikTok dodał do raportu ulepszoną listę kluczowych hashtagów, które mogą pomóc marketerom w wykorzystaniu danego trendu. Podsumowania każdego z nich zawierają także przykład marki i przydatne wskazówki.
Źródło: tiktok.com
W przeglądzie pojawiają się również fragmenty dotyczące zachowań konsumentów.
Źródło: tiktok.com
Opublikowany przez TikToka raport to przegląd obecnych trendów, które królują w aplikacji, a także źródło uwag i rad, które pomogą marketerom wykorzystywać je w praktyce.
Źródło: tiktok.com
Wśród wymienionych przez TikToka trendów są m.in.:
• „Stay Tru to the Delulu” – polega na budowaniu przez społeczność TikToka „złudnego” komfortu, aby zapewnić innym użytkownikom ucieczkę od przytłaczającej rzeczywistości;
• „Let’s Talk, TikTok” – polega na budowaniu przez marki zaufania wśród swoich odbiorców za pomocą odpowiedniego języka rozpowszechnianego na TikToku;
• „TikTok on the Block” – polega na niefiltrowanych, rzeczywistych interakcjach między markami, twórcami i ich odbiorcami, które wspierają inspirację i nawiązywanie kontaktów „w czasie rzeczywistym”.
Pełny raport znajduje się na stronie. (ao)
Źródło: newsroom.tiktok.com, TikTok What’s Next 2024: In Action Trend Report, 25.06.2024