piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok otwiera biuro w Polsce. Będzie odpowiedzialne też za rynek Europy Centralnej

TikTok otwiera biuro w Polsce. Będzie odpowiedzialne też za rynek Europy Centralnej

TikTok otwiera biuro w Warszawie, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój polskiego rynku, lecz także kluczowych rynków w Europie Centralnej – w tym Rumunii, Węgier i Czech. Dowiadujemy się, że głównym zadaniem nowego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na portalu oraz budowanie świadomości platformy w regionie.

Za działania serwisu w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Managera TikToka w Polsce i Europie Centralnej. Chada ma ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowej i marketingowej. Wcześniej była m.in. Managing Directorem & CEO Httpool Polska, gdzie od 2017 roku odpowiadała za wprowadzanie na polski rynek oraz monetyzację platform jak Twitter, Snapchat, Spotify czy TikTok.

Sylwia Chada

Serwis zapowiada, że w pierwszej połowie 2021 roku warszawskie biuro, które obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

„W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość” – mówi Sylwia Chada. „Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji” – dodaje.

„W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent” – zaznacza Sylwia Chada. Jak przekazuje General Manager w polskim oddziale serwisu, w 2020 roku „zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie”, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung.

TikTok niedawno nawiązał też współpracę z agencją Grayling, która odpowiada za komunikację serwisu w Polsce. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj