piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok testuje rejestrację biznesową

TikTok testuje rejestrację biznesową

TikTok prowadzi testy nowej opcji: rejestracji biznesowej w aplikacji – opisuje socialmediatoday.com. Jak czytamy, serwis rozwija działania e-commerce. Temu służyć ma m.in. nowa opcja rejestracji w aplikacji firmy. Dzięki temu marki mają zyskać możliwość umieszczenia w profilu m.in. swojej kategorii biznesowej, a także wczesny dostęp do nowych rozwiązań biznesowych.

Źródło powołuje się na zrzut ekranu opublikowany przez eksperta ds. mediów społecznościowych Matta Navarrę , który pokazał, że niektórzy menedżerowie profili biznesowych na TikToku mają już dostęp do nowej opcji rejestracji firmy w ustawieniach Business Suite.

TikTok wyjaśnia, że nie jest to to samo, co plakietka weryfikacyjna. Podczas rejestracji firmy wymagane jest wprowadzenie różnych dodatkowych danych firmy, można także wyświetlić kategorię działalności w profilu. Zapewni to TikTokowi inny sposób gromadzenia danych o użytkownikach biznesowych, jak i kategoryzacji strony w różnych segmentach w aplikacji – opisuje źródło. Czytamy, że może to pomóc na kolejnym etapie rozwoju e-commerce przez lepsze prezentowanie określonych firm odpowiednim użytkownikom. Ponadto takie konto byłoby bardziej wiarygodne – pisze źródło.

Może również pomóc w komunikowaniu działalności firmy i ułatwić zachęcanie do zakupów osoby odwiedzające profil – czytamy dalej.

Źródło podkeśla, że rozwój e-commerce to kolejny duży krok dla TikTok, bo krótkie filmy nie dają zbyt wielu możliwości umieszczania reklam. TikTok musi więc zapewnić twórcom alternatywne sposoby generowania przychodów, aby mogli nadal publikować swoje klipy, zamiast kierować się na YouTube lub Instagram – ocenia socialmediatoday.com. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj