poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościTikTok udostępnia reklamodawcom narzędzie do generowania filmów oparte na AI

TikTok udostępnia reklamodawcom narzędzie do generowania filmów oparte na AI

14 listopada 2024 roku TikTok udostępnił reklamodawcom nowe narzędzie do tworzenia filmów oparte na sztucznej inteligencji – Symphony Creative Studio. Ma ono pozwolić na wygenerowanie w kilka minut wartościowego materiału, który pomoże zwiększyć zainteresowanie marką i przychody z reklam.

Symphony Creative Studio jest narzędziem do tworzenia wideo opartych na sztucznej inteligencji, które może wygenerować materiał w ciągu kilku minut przy minimalnym wkładzie użytkownika. Opcja ta umożliwia przekształcenie informacji o produkcie lub adresu URL w film, dodatnie cyfrowego awatara do narracji scenariusza wideo lub zmianę języka istniejących filmów na inny przy użyciu funkcji tłumaczenia i dubbingu.

Opcja ta jest częścią należącego do TikToka pakietu Symphony Creative AI, który ma za zadanie wspierać reklamodawców i twórców treści za pomocą bezpłatnych narzędzi, ułatwiających i usprawniających proces kreatywnej produkcji.

Generowanie i remiksowanie filmów, czyli jedna z opcji dostępnych w ramach narzędzia, polega na przekształceniu szczegółów marki lub produktu w gotowe do publikacji na TikToku treści w ciągu kilku minut. Tworzone przez AI materiały mają „unikalne układy i skrypty” i „czerpią inspirację z najlepszych treści TikToka”. Gotowe filmy zawierają licencjonowane zasoby, w tym wideo, obrazy, dźwięki i awatary, które pochodzą od partnerów serwisu, w tym Billo i Getty Images, i są dopuszczone do użytku komercyjnego. Wykreowane przez AI filmy są automatycznie oznaczane jako „wygenerowane przez sztuczną inteligencję”.

Źródło: ads.tiktok.com

Symphony Creative Studio umożliwia tworzenie filmów z awatarami. Reklamodawcy mogą ożywić zawartość dzięki cyfrowym postaciom, które wyglądają jak prawdziwi ludzie. Mają one za zadanie dodać spersonalizowanego charakteru materiałom, ulepszając i globalizując markowe treści przez różne gesty, wyrażenia, narodowości, wiek czy języki. Marketerzy mają do wyboru awatary stockowe, czyli gotowe postacie z licencjonowanymi aktorami z różnych środowisk, które mówią w ponad 30 językach, a także niestandardowe awatary, czyli awatary generowane specjalnie pod dany materiał.

Źródło: ads.tiktok.com

Narzędzie udostępnia też opcję tłumaczenia i dubbingowania filmów, dzięki której wideo może zostać przetłumaczone na wiele języków, co ma pozwolić zwiększyć jego zasięg i popularność.

Reklamodawcy mają również szansę skorzystać z Your Daily Video Generations, czyli narzędzia, które codziennie generuje wideo dostosowane do marki. Filmy są dodawane każdego dnia i opierają się o wcześniejszą aktywność użytkownika w Symphony Creative Studio oraz najlepsze praktyki i spostrzeżenia z najskuteczniejszych treści na TikToku.

Platforma poinformowała, że Symphony Creative Studio jest dostępne dla wszystkich użytkowników zalogowanych na kontach biznesowych na TikToku. (ao)

Już 20 listopada: Kongres PRoto: AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?

Źródło: ads.tiktok.com, Announcing Symphony Creative Studio, 14.11.2024

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj