TikTok w ramach aktualizacji Creator Marketplace uruchomi portal „Talent Manager” – podaje techcrunch.com.
Jak czytamy, platforma ma pomóc menedżerom ds. talentów pozyskiwać twórców do współpracy. Strona ma także służyć m.in. do negocjowania umów, nadzorowania, realizacji i analizowania raportów i wskaźników dotyczących wyników kampanii. Źródło zauważa, że portal „Talent Manager” będzie częścią TikTok Creator Marketplace, który liczy ok. 800 tys. twórców z całego świata.
Dalej dowiadujemy się, że menedżerowie będą mieli dostęp tylko do kont ze wskaźnikami swoich klientów, a nie do rzeczywistych kont z filmami twórców.
Źródło: tiktok.com
Źródło przypomina, że TikTok Creator Marketplace został uruchomiony w 2019 roku.
Marki będą mogły zdecydować się na współpracę z twórcami, kontaktując się bezpośrednio lub za pośrednictwem aplikacji, w ramach której opracowują brief. Narzędzie ma wykorzystywać również sztuczną inteligencję, aby dopasowywać twórców do briefu na podstawie publikowanych przez nich treści – czytamy dalej.
TikTok potwierdził, że nowa strona jest obecnie w fazie testów i zarejestrowało się na niej już kilkanaście agencji – informuje źródło. (bs)