Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TikTok uruchamia generowanie leadów. Ma to pomóc markom w pozyskiwaniu klientów. tiktok wprowadza generowanie leadów, ułatwiających dotarcie do nowych grup odbiorców i umożliwiających firmom tworzenie spersonalizowanych wiadomości, „które zacieśniają więź między marką a klientem, i są istotne dla wielu konsumentów”. dowiadujemy się, że proces generowania leadów rozpoczyna się od wypełnienia formularza, w którym podaje się swoje dane osobowe (m.in. imię, adres mailowy czy numer telefonu), co ma pokazywać marce zainteresowanie danym produktem lub usługą. czytamy, że podstawowe informacje – takie jak imię czy e-mai – mogą być automatycznie wypełnianie, ponieważ udostępniane są one przy zakładaniu konta. serwis zapewnia, że wiadomości te mają być zbierane „wyłącznie na potrzeby reklamodawców”. w formularzu załączona jest też polityka prywatności tiktoka, i polityka prywatności reklamodawców. przesłane leady pobiera się ręcznie lub, jeśli są zintegrowane z crm firmy, przekazuje bezpośrednio reklamodawcom. „w tiktok chcemy wspierać firmy w nawiązywaniu długofalowych relacji z klientami, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa w stosunku do naszych użytkowników” – mówi sylwia chada, general manager tiktok w polsce i europie centralnej. „nieustannie rozwijamy naszą platformę oraz udostępniamy nowe funkcjonalności, które pozwalają markom docierać do nowych grup odbiorców, jednocześnie chroniąc naszą społeczność i budować przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo” – tłumaczy i dodaje, że generowanie leadów pozwoli reklamodawcom prowadzić „jeszcze bardziej efektywne kampanie” w serwisie i zwiększać sprzedaż. (kd).
TikTok wprowadza generowanie leadów, ułatwiających dotarcie do nowych grup odbiorców i umożliwiających firmom tworzenie spersonalizowanych wiadomości, „które zacieśniają więź między marką a klientem, i są istotne dla wielu konsumentów”.
Dowiadujemy się, że proces generowania leadów rozpoczyna się od wypełnienia formularza, w którym podaje się swoje dane osobowe (m.in. imię, adres mailowy czy numer telefonu), co ma pokazywać marce zainteresowanie danym produktem lub usługą. Czytamy, że podstawowe informacje – takie jak imię czy e-mai – mogą być automatycznie wypełnianie, ponieważ udostępniane są one przy zakładaniu konta. Serwis zapewnia, że wiadomości te mają być zbierane „wyłącznie na potrzeby reklamodawców”. W formularzu załączona jest też Polityka prywatności TikToka, i Polityka prywatności reklamodawców. Przesłane leady pobiera się ręcznie lub, jeśli są zintegrowane z CRM firmy, przekazuje bezpośrednio reklamodawcom.
„W TikTok chcemy wspierać firmy w nawiązywaniu długofalowych relacji z klientami, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa w stosunku do naszych użytkowników” – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. „Nieustannie rozwijamy naszą platformę oraz udostępniamy nowe funkcjonalności, które pozwalają markom docierać do nowych grup odbiorców, jednocześnie chroniąc naszą społeczność i budować przestrzeń, w której każdy może czuć się komfortowo” – tłumaczy i dodaje, że generowanie leadów pozwoli reklamodawcom prowadzić „jeszcze bardziej efektywne kampanie” w serwisie i zwiększać sprzedaż. (kd)