Wkrótce będzie można kupować produkty bezpośrednio z TikToka – podaje mashable.com. Jak czytamy, platforma społecznościowa ma zamiar rozpocząć działalność w zakresie handlu elektronicznego, sprzedając produkty wyprodukowane w Chinach swoim amerykańskim konsumentom.
Sklep na platformie ma funkcjonować pod nazwą „TikTok Shop Shopping Center” – informuje źródło.
Według Wall Street Journal, firma e-commerce rozszerzy swój istniejący już serwis TikTok Shop, w którym konsumenci mogą dokonywać zakupów bezpośrednio z live’ów, filmów i profili twórców lub marek. TikTok ma stać się nie tylko miejscem dla innych sprzedawców detalicznych. Będzie wykonywał wszystkie czynności: od zakupu produktów od dostawców po marketing, przechowywanie i dystrybucję. Jak czytamy, działalność e-commerce TikToka może zostać uruchomiona już w sierpniu 2023. Zdaniem źródła platforma chce konkurować m.in. z Shein i Temu, które odniosły sukces w USA, oraz szuka sposobu na dywersyfikację przychodów. (af)