TikTok ogłosił, że wesprze The Catalysts, inicjatywę stworzoną przez The Estée Lauder Companies’ New Incubation Ventures (NIV), która ma na celu odkrycie talentów w branży kosmetycznej. Program zapewni markom wsparcie finansowe i marketingowe oraz porady ekspertów dotyczące budowania i rozwijania biznesu kosmetycznego.
Jak podkreśla TikTok, do inicjatywy mogą się zgłosić zarówno aspirujące lub istniejące marki, które chcą się rozwijać, jak i innowatorzy kosmetyczni z pomysłem na dotarcie do nowych odbiorców.
Zgłoszenia do programu zostały otwarte 25 czerwca 2024 roku na całym świecie. Aplikować mogą osoby, które ukończyły 21 lat. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy udostępnić na TikToku film odpowiadający na pytanie, „dlaczego powinieneś wygrać” i przedstawiający „swoją wizję piękna”. Konieczne jest także użycie hashtagu #JointheCatalysts.
Eksperci branżowi wybiorą dwóch zwycięzców, którzy otrzymają po 250 tys. dol., kredyty reklamowe na swój projekt, wsparcie marketingowe oraz mentoring.
Zdobywcy nagród zostaną ujawnieni w październiku 2024 roku podczas specjalnego wydarzenia, które odbędzie się w Paryżu. (ao)