TikTok poinformował o wprowadzeniu nowego formatu reklamowego na platformie. Spark Ads, bo tak się nazywa nowy typ reklam, ma umożliwić markom rozpowszechnianie lokalnych treści i materiałów promocyjnych na większą skalę.
Jak wyjaśnia serwis, Spark Ads jest nowym formatem wyświetlania i udostępniania reklamy dla firm. Za jego pomocą można umieszczać filmy In-Feed lub TopView w kanale „Dla Ciebie”, wśród treści generowanych przez użytkowników. Sprawia to, że materiały firmowe są częścią filmów tworzonych przez społeczność serwisu.
Spark Ads pozwala markom zwiększyć zasięg organicznych wideo reklamowych przez umieszczanie treści na głównym kanale – zwraca uwagę Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Jak dodaje serwis, dzięki funkcji Duet marki mogą aangażować społeczność i rozbudzać jej kreatywność, a Spark Ads pozwalają „budować długotrwałe relacje i zwiększyć swoją wartość biznesową”. (mb)