TikTok informuje, że otrzymał certyfikat TAG Brand Safety Certified Seal na poziomie globalnym. Wyróżnienie jest efektem dotychczasowych działań TikToka na rzecz zwiększania bezpieczeństwa zarówno użytkowników, jak i korzystających z platformy marek.
TAG – Trustworthy Accountability Group – to międzynarodowa inicjatywa, która zwalcza działalność przestępczą w zakresie digital marketingu. We wrześniu 2020 roku rozpoczęto w ramach przedsięwzięcia przyznawanie certyfikatu bezpieczeństwa marek w branży reklamowej. W lutym 2021 roku TikTok otrzymał wskazane wyróżnienie w Wielkiej Brytanii, na terenie Ameryki Północnej, Europy, Australii i Nowej Zelandii. Obecnie certyfikat został przyznany platformie na poziomie globalnym.
Do uzyskania certyfikatu TikTok musiał potwierdzić zgodność swoich rozwiązań z zasadami bezpieczeństwa TAG, a także przedstawić dokumentację dotyczącą zasad i procedur mających zmniejszać ryzyko nieprawidłowego zamieszczania reklam.
Otrzymany certyfikat jest uzupełnieniem opublikowanego niedawno globalnego Raportu Egzekwowania Zasad Społeczności TikToka – informuje serwis społecznościowy. (ap)