poniedziałek, 28 kwietnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościTikTok z nowymi narzędziami kontroli reklam. Serwis publikuje przewodnik

TikTok z nowymi narzędziami kontroli reklam. Serwis publikuje przewodnik

TikTok dodał dwa nowe narzędzia kontroli reklam, które mają zapewnić reklamodawcom większą elastyczność w zakresie miejsc emisji ich kampanii. Wskazówki dotyczące ich wykorzystywania znajdują się w opublikowanym przez serwis przewodniku – TikTok Brand Safety & Suitability Playbook. Ma on ułatwić zarówno wprowadzenie nowych rozwiązań, jak i podejmowanie świadomych decyzji i działanie z większą pewnością.

TikTok zaznacza, że chce dostarczać markom narzędzia potrzebne do rozwoju w dynamicznie zmieniającym się środowisku cyfrowym. Pomóc im w tym zadaniu mają nowe narzędzia – Lista Wykluczeń Wideo oraz Lista Wykluczeń Kanałów Profilowych, a także opisujący ich działanie i możliwości przewodnik.

Większa kontrola nad reklamami

Jak zauważa serwis, odpowiednie umieszczanie reklam to coś więcej niż tylko bezpieczeństwo marki – każda z nich kieruje się własnymi wartościami i preferencjami dotyczącymi miejsc, w których chce być widoczna. TikTok podkreśla, że Lista Wykluczeń Wideo oraz Lista Wykluczeń Kanałów Profilowych mają być przydatne w lepszym dopasowaniu kampanii do tożsamości marek i ich wartości.

Lista Wykluczeń Wideo umożliwia reklamodawcom wykluczanie konkretnych filmów na podstawie identyfikatora tak, aby ich reklamy nie pojawiały się w sąsiedztwie tych materiałów. Funkcja ta ma zapewnić niemal natychmiastowe wykluczenia i precyzyjną kontrolę nad kontekstem i odpowiednim umieszczeniem reklamy.

Lista Wykluczeń Kanałów Profilowych pozwala reklamodawcom na wykluczanie konkretnych profili użytkowników na podstawie ich nazwy z emisji reklam w kanale profilu. TikTok wspomina, że ułatwia to utrzymanie spójności przekazu i tożsamości marki.

Obra rozwiązania są już dostępne globalnie w Brand Safety Hub w narzędziu TikTok Ads Manager. Jak wyjaśnia serwis, reklamodawcy mogą zarządzać listami samodzielnie lub współpracować z zaufanymi partnerami w zakresie weryfikacji zewnętrznej, takimi jak Integral ad Science (IAS). DoubleVerify (DV) i Zefr, którzy mają pomóc tworzyć i optymalizować listy wykluczeń.

Skuteczne wykorzystywanie udostępnianych rozwiązań

TikTok w celu ułatwienia reklamodawcom korzystania z dostępnych w ramach serwisu rozwiązań stworzył specjalny przewodnik. Opisano w nim szczegółowo cały pakiet bezpieczeństwa TikToka wraz z praktycznymi zastosowaniami, rzeczywistymi historiami sukcesów oraz instrukcjami aktywacji krok po kroku. Reklamodawcy znajdą w nim m.in. przegląd pakietu TikTok Safety Suite, dogłębne opisy każdego rozwiązania uzupełnione przykładami branżowymi, wizualne przedstawienie procesów decyzyjnych, które mają pomóc dobrać odpowiednie ustawienia do danej kampanii, studium przypadków prezentujące, jak marki z powodzeniem wykorzystały narzędzia TikToka w zakresie bezpieczeństwa i odpowiedniego umieszczania reklam czy osobną sekcję poświęconą Brand Safety Hub w TikTok Ads Manager.

Przewodnik można znaleźć na stronie. (ao)

Źródło: ads.tiktok.com, Introducing new brand suitability controls: Expanding the TikTok Safety Suite, 14.04.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj