piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTikTok zapewnia nowy wgląd w reklamy poprzez słowa klucze

TikTok zapewnia nowy wgląd w reklamy poprzez słowa klucze

Na TikToku pojawiło się nowe narzędzie, które może przydać się szczególnie marketingowcom, Keyword Insights. Umożliwia ono znalezienie informacji na temat słów kluczowych i najczęściej wyszukiwanych fraz – informuje socialmediatoday.com.

Jak wyjaśnia TikTok, cytowany przez źródło: „Narzędzie Keyword Insights pomoże Ci odkryć najlepsze słowa kluczowe, które pojawiły się w prawdziwych kampaniach reklamowych”. 

Keyword Insights umożliwia przeszukanie listy najczęściej używanych fraz w reklamach na TikToku oraz zobaczenie, jak często były one używane, a także jakie zasięgi wygenerowały. 

Źródło: socialmediatoday.com

Dzięki dostępnym filtrom można przejrzeć hasła z ostatnich 7, 30 lub 120 dni – czytamy. 

Możliwe jest również obejrzenie przykładowych reklam, które zawierały konkretne frazy, aby zobaczyć ich kontekst. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj