Salony zegarków Time Trend rozpoczęły współpracę z Khaki. Agencja od października 2021 roku odpowiada za obecność marki na LinkedInie: strategię, stworzenie kanału, przygotowanie treści i moderację. Z ramienia Khaki te działania prowadzi Paulina Grajek, CEO i Head of PR agencji.
Od listopada 2021 roku zakres współpracy zostanie rozszerzony. Agencja będzie zajmować się także obsługą pozostałych kanałów social media – Instagrama i Facebooka. Do zadań Khaki będzie też należało prowadzenie działań PR i influencer marketing.
Za obsługę kanałów spolecznościowych klienta odpowiadać będzie zespół pod kierownictwem Dominiki Młynarskiej, dyrektorki marketingu agencji. Za influencer marketing i działania PR odpowiedzialna będzie natomiast Paulina Grajek. Do końca października te działania realizuje jeszcze dotychczasowa agencja obsługująca Time Trend – Aliganza.
Khaki wybrano na podstawie rekomendacji. Strony nie ujawniają więcej informacji. (mb)