.

 

Timecode Film Production zmienia logo i komunikację wizualną

dodano: 
26.06.2024
komentarzy: 
0

W czerwcu 2024 roku Timecode Film Production poinformowało o wprowadzonych z okazji 20-lecia działalności zmianach. Z okazji jubileuszu dom produkcyjny stworzył zarówno nowe logo, jak i komunikację wizualną. 

Jak podkreślił Tomek Dławichowski, współzałożyciel i partner zarządzający, „jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji Timecode, pozytywnej energii, jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość”. „Jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji” – dodał Dławichowski. 

W logotypie całkowicie zmieniono godło marki oraz stworzono nową paletę kolorystyczną, która jest utrzymana w energetycznych odcieniach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. Zachowano typografię słowa „timecode”. Nowy znak graficzny jest natomiast połączeniem „współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej. Składa się on z trzech obiektów geometrycznych, które mają symbolizować nowoczesną komunikację oraz nawiązywać do symboliki internetowego odtwarzacza filmów i tradycyjnej kamery filmowej. Logotyp został uzupełniony specjalnym dopiskiem: „20-LECIE TIMECODE 20TH ANNIVERSARY”. 

Nowe logo

Poprzednie logo

W ramach zmian w komunikacji wizualnej odświeżono także showreel studia. 

(ao)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin