Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Timecode Film Production zmienia logo i komunikację wizualną. w czerwcu 2024 roku timecode film production poinformowało o wprowadzonych z okazji 20-lecia działalności zmianach. z okazji jubileuszu dom produkcyjny stworzył zarówno nowe logo, jak i komunikację wizualną. jak podkreślił tomek dławichowski, współzałożyciel i partner zarządzający, „jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji timecode, pozytywnej energii, jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość”. „jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji” – dodał dławichowski. w logotypie całkowicie zmieniono godło marki oraz stworzono nową paletę kolorystyczną, która jest utrzymana w energetycznych odcieniach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. zachowano typografię słowa „timecode”. nowy znak graficzny jest natomiast połączeniem „współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej”. składa się on z trzech obiektów geometrycznych, które mają symbolizować nowoczesną komunikację oraz nawiązywać do symboliki internetowego odtwarzacza filmów i tradycyjnej kamery filmowej. logotyp został uzupełniony specjalnym dopiskiem: „20-lecie timecode 20th anniversary”. nowe logo. poprzednie logo. w ramach zmian w komunikacji wizualnej odświeżono także showreel studia. (ao).
W czerwcu 2024 roku Timecode Film Production poinformowało o wprowadzonych z okazji 20-lecia działalności zmianach. Z okazji jubileuszu dom produkcyjny stworzył zarówno nowe logo, jak i komunikację wizualną.
Jak podkreślił Tomek Dławichowski, współzałożyciel i partner zarządzający, „jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji Timecode, pozytywnej energii, jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość”. „Jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji” – dodał Dławichowski.
W logotypie całkowicie zmieniono godło marki oraz stworzono nową paletę kolorystyczną, która jest utrzymana w energetycznych odcieniach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. Zachowano typografię słowa „timecode”. Nowy znak graficzny jest natomiast połączeniem „współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej”. Składa się on z trzech obiektów geometrycznych, które mają symbolizować nowoczesną komunikację oraz nawiązywać do symboliki internetowego odtwarzacza filmów i tradycyjnej kamery filmowej. Logotyp został uzupełniony specjalnym dopiskiem: „20-LECIE TIMECODE 20TH ANNIVERSARY”.
Nowe logo
Poprzednie logo
W ramach zmian w komunikacji wizualnej odświeżono także showreel studia.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Timecode Film Production zmienia logo i komunikację wizualną. w czerwcu 2024 roku timecode film production poinformowało o wprowadzonych z okazji 20-lecia działalności zmianach. z okazji jubileuszu dom produkcyjny stworzył zarówno nowe logo, jak i komunikację wizualną. jak podkreślił tomek dławichowski, współzałożyciel i partner zarządzający, „jubileusz postanowiliśmy podkreślić nowym logotypem, który traktujemy jako symbol ewolucji timecode, pozytywnej energii, jaką czujemy oraz patrzenia w przyszłość”. „jednocześnie nowe logo oddaje szacunek naszym korzeniom i dwudziestoletniej tradycji” – dodał dławichowski. w logotypie całkowicie zmieniono godło marki oraz stworzono nową paletę kolorystyczną, która jest utrzymana w energetycznych odcieniach czerwieni, karmazynu i pomarańczu. zachowano typografię słowa „timecode”. nowy znak graficzny jest natomiast połączeniem „współczesnej estetyki z nawiązaniem do historii firmy, która zaczynała się w czasach, gdy filmy reklamowe były realizowane na taśmie filmowej”. składa się on z trzech obiektów geometrycznych, które mają symbolizować nowoczesną komunikację oraz nawiązywać do symboliki internetowego odtwarzacza filmów i tradycyjnej kamery filmowej. logotyp został uzupełniony specjalnym dopiskiem: „20-lecie timecode 20th anniversary”. nowe logo. poprzednie logo. w ramach zmian w komunikacji wizualnej odświeżono także showreel studia. (ao).