sobota, 4 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościTną wydatki na PR

Tną wydatki na PR

Reuters informuje, że w trzecim kwartale 2008 roku brytyjskie firmy obniżyły o jedną trzecią budżet przekazywany na marketing, reklamę i PR. Jak czytamy w artykule badanie przeprowadzone przez Institute of Practitioners in Advertising (IPA) wykazało, że ostatnie cięcia były czwartymi w tym roku redukcjami wydatków na reklamę i odzwierciedlają znaczne pogorszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Tylko 12 proc. firm zwiększyło budżet na działania PR-owskie i reklamowe. Zmalały także wydatki na reklamy w Internecie, które do tej pory cieszyły się ogromnym zainteresowaniem firm ze względu na niskie ceny. W raporcie czytamy, że w tym kwartale były najniższe od 7 lat. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj