Tomasz Lis został dyrektorem praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR. W ramach obowiązków pokieruje zespołem konsultantów specjalizujących się w projektach dla branży Retail & FMCG.
Lis posiada ponad 11 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, które zdobywał w sieciowych i niezależnych agencjach: Ogilvy Public Relations, Perspektywa Studio Architektury Marki, Euro RSCG Sensors oraz Business Communications Associates.
W swojej karierze doradzał także takim markom i instytucjom, jak: Absolut, Cemex, CowParade, Ford, Grycan, IBM, Orco Property Group, Pilsner Urquel, Lee, Nestle, Peroni Nastro Azzurro, PL.2012, PKO Bank Polski, Provident, Ministerstwo Finansów, Sharp, Sony, Unilever, Urząd Promocji M.st. Warszawy, Wrangler, Zelmer, Zebra Technologies. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i z tą dziedziną związał też swoje pierwsze kroki zawodowe, pracując jako dziennikarz w TVP, wydawnictwie Bauer, Radiostacji a także Wydawnictwie Literackim. (es)