1 kwietnia 2020 roku Tomasz Marciniuk został dyrektorem komunikacji i marketingu w Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie. Odpowiada za koordynowanie przekazu informacyjnego, edukacyjnego i promocyjnego GK GPW, budowę wizerunku instytucji na rynku oraz współtworzenie i wprowadzanie strategii PR, kampanii reklamowych i planów marketingowych. Raportuje bezpośrednio do zarządu GPW.
Marciniuk do tej pory pracował jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Przez dużą część kariery związany z Polskim Radiem. Był reporterem, dziennikarzem informacyjnym, a ostatnio także wydawcą i prezenterem „Aktualności” w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Wcześniej trzy lata spędził w Telewizji Polskiej, gdzie był reporterem i prezenterem „Panoramy” TVP2. W pracy dziennikarskiej koncentrował się przede wszystkim na tematyce gospodarczej. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Katolickim Radiu Podlasie w Siedlcach i Urzędzie Miasta Siedlce, gdzie jako rzecznik prasowy odpowiadał za relacje z mediami oraz współtworzył strategię promocyjną miasta.
Poprzednim dyrektorem komunikacji i marketingu w GPW była Sylwia Matusiak, która obecnie pełni funkcję członka zarządu ds. komunikacji i PR Centralnego Portu Komunikacyjnego. (ak)