Tomasz Mucha od 3 stycznia 2022 roku jest menedżerem ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej w Mercedes-Benz Polska Cars. Odpowiada za wszystkie działania firmy w obszarze PR-u i relacji zewnętrznych: wizerunek, produkt oraz komunikację korporacyjną.
Z branżą motoryzacyjną Mucha jest związany od 2004 roku. W swojej karierze był m.in. kierownikiem strefy w Citroen Polska oraz menedżerem ds. szkoleń handlowych dla marek Citroen, Peugeot oraz DS Automobiles. Później pracował jako PR Manager i rzecznik marek Citroën, Peugeot i DS Automobiles.
Do Mercedes-Benz Polska Cars dołączył w połowie 2018 roku. Powierzono mu prowadzenie działu komunikacji produktowej samochodów osobowych marek Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ oraz Smart. Do jego zadań należały relacje z mediami i współpraca z dziennikarzami oraz zarządzanie mediami społecznościowymi Mercedes-Benz Polska. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego.
Mucha jest absolwentem filologii romańskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz finansów i bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Dr Ewa Łabno-Falęcka, Head of Corporate Communication and External Affairs, z końcem 2021 zakończyła pracę w Mercedes-Benz Polska. Z firmą była związana od 1999 roku. Karierę zawodową kontynuuje poza strukturami Mercedes-Benz Polska – jako Head of Communication & Public Affairs w Mercedes-Benz Manufacturing Poland, firmie prowadzącej fabrykę silników i akumulatorów w Jaworze. (mb)