Tomasz Tonder i Magda Piekarczyk objęli nowe stanowiska w działach PR marek Volkswagen i Volkswagen Samochody Użytkowe.
Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Grupy Volkswagen w Polsce. Będzie odpowiadał za przygotowanie strategii PR i Corporate Affairs oraz jej wdrożenie. Strategia obejmuje zarządzanie wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi i budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Jej główną częścią jest natomiast opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności.
Z Grupą Volkswagen Tonder związany jest od 2004 roku. Wówczas rozpoczął pracę w centralnym dziale PR. Następnie odpowiadał za marketing serwisu i oryginalnych części. Od 2008 roku kieruje natomiast komunikacją PR marki Volkswagen. Do czasu wybrania osoby, która go zastąpi, będzie sprawował dotychczasowe obowiązki.
Z kolei Magda Piekarczyk, która do tej pory zajmowała się komunikacją marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe, teraz poszerzy swoje obowiązki o działania PR. Będzie odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki: kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe, a także public relations.
Piekarczyk od ponad ośmiu lat pracuje w branży motoryzacyjnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała w różnych działach firmy Volkswagen Group Polska, zajmowała się m.in. sprzedażą flotową, obsługą posprzedażową czy marketingiem. Kierownikiem komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Użytkowe jest natomiast od września 2017 roku. (pp)