sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTonący gwiazdy się chwyta, czyli celebryci ratują biznesy internetowe

Tonący gwiazdy się chwyta, czyli celebryci ratują biznesy internetowe

Justin Timberlake to najświeższy przykład gwiazdy wiążącej się z branżą IT w nadziei,  że jej popularność tchnie nowe życie w biznes – czytamy w Wall Street Journal. Znany piosenkarz niedawno zainwestował w serwis MySpace, sprzedany za bezcen przez spółkę News Corp. Został również dyrektorem kreatywnym portalu.

Jak zaznaczają specjaliści ds. internetu, zaangażowanie gwiazd zwykle powoduje chwilowe zainteresowanie samym biznesem, jednak opieranie na tym strategii nie jest dobrym pomysłem. „Umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu na estradzie różnią się od tych niezbędnych do doniesienia sukcesu w biznesie” – czytamy. „[Taka współpraca] ani nie rozwinie firmy, ani jej nie pogrąży. Będzie ona nadal potrzebowała dobrych produktów, których ludzie będą chcieli używać” – zaznacza Chris Fralic, partner zarządzający w firmie First Round Capital.

Poza Timberlake’em WSJ podaje przykład muzyków z grupy Jonas Group, współpracujących ze spółką AOL przy projekcie Cambio – serwisu społecznościowego określanego jako „fan to friend”. Sam AOL  od dawna notuje spadek dochodów z reklam oraz traci rynek na rzecz konkurencji. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj