Toolbox Creative Communications rozpoczyna współpracę z polską firmą farmaceutyczną Emo-Farm. Umowa obejmuje realizację kampanii komunikacyjno-marketingowej dla marek Dermofit i Dermoniz – produktów do pielęgnacji skóry. Zadaniem agencji będzie prowadzenie relacji z mediami i umacnianie wizerunku firmy.
Do obowiązków agencji Toolbox Creative Communications będzie należało także opracowanie i dystrybucja materiałów komunikacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia akcji. Agencja zajmie się tworzeniem informacji prasowych oraz opracowaniem serii książeczek „EMOcje warte zapamiętania”, zawierających praktyczne porady dotyczące problemów kosmetycznych.
Kampania PR zostanie przeprowadzona wśród dziennikarzy pism oraz portali internetowych o charakterze młodzieżowym, lifestylowym, poradnikowym i branżowym: farmaceutycznym, kosmetologicznym i medycznym, tematyce także pracujących w dodatkach poświęconych tematyce zdrowia i urody w lokalnych i ogólnopolskich tytułach opiniotwórczych.