Toruński Urząd Miasta postanowił poprawić estetykę miasta i rozprawić się z problemem psich oraz gołębich nieczystości. W tym celu konsorcjum złożone z agencji Fat Baby i Citybell przygotowało kampanię „Toruń jak się patrzy”
W jej ramach zrealizowane zostaną dwa etapy – pierwszy, realizowany od 15 marca dotyczyć będzie psich odchodów. Drugi, zaplanowany na kwiecień, poświęcony będzie problematyce gołębich nieczystości. Kampania „Toruń jak się patrzy” będzie realizowana za pośrednictwem billboardów, radia, plakatów oraz internetu. Przewidziano również happeningi.
W zamierzeniu autorów kampania ma promować zachowania wpływające na zdrowie mieszkańców, podnieść jakość ich życia oraz poprawić estetykę Torunia.
Za działania komunikacyjne związane z projektem „Toruń jak się patrzy” odpowiada agencja Citybell Consulting. Całkowity budżet kampanii wynosi 150 tys. złotych. (ks)