Zakłady Bukmacherskie Totolotek przechodzą rebranding w związku z przejęciem przez Grupę Gauselmann. Nazwa marki pozostanie taka sama, zmieni się jednak jej identyfikacja wizualna – w logo pojawi się uśmiechnięte słońce, charakterystyczne dla nowego właściciela firmy; wykorzystano też nowy krój pisma.
Jak czytamy w informacji prasowej, słońce „oznacza dobrą rozrywkę z najlepszymi, legalnymi grami na świecie”. Nowy znak pojawi się w komunikacji marketingowej marki, internecie oraz w punktach sprzedaży naziemnej. Zmieniona identyfikacja wizualna jest efektem pracy wewnętrznych działów Totolotka.
Jak wynika z komunikatu na stronie Polskiego Związku Piłki Nożnej, modyfikacji uległ już także logotyp Totolotek Pucharu Polski, rozgrywek od niedawna sponsorowanych przez zakłady bukmacherskie.
Czytaj więcej: W sponsoringu potrzeba czasu, by zyskać wizerunkowo
Poprzednie logo marki
Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu marki Totolotek, mówi PRoto.pl, że kampania promocyjna, informująca klientów zakładów bukmacherskich o zmianach w promocjach czy zasadach funkcjonowania systemu, rozpocznie się w pełnym zakresie jesienią 2019 roku, na przełomie września i października, gdy wystartują rozgrywki sportowe. Cały proces ma się natomiast zakończyć na wiosnę 2020 roku. (mp)